مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 03:502018-07-15سياسي

"چشمه علی" هنوز خشک است


رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با تاکید بر اینکه پیگیر وضعیت چشمه علی ازطریق سازمان میراث فرهنگی هستیم، گفت: با وجود وعده مسئولان مترو برای بازگشت آب به چشمه علی، - متاسفانه این چشمه هنوز خشک است.

زهره عبادتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با احداث تونل خط 6 مترو - حد فاصل دولت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) - مسیر رگه های آب چشمه علی تغییر پیدا کرد و چشمه خشک شد، اظهار کرد: چشمه علی اثر هشت هزار ساله ای است که زیرنظر سازمان میراث فرهنگی مدیریت می شود و اداره محیط زیست شهرستان ری نیز وضعیت چشمه علی را از میراث فرهنگی و شورای شهر پیگیری می کند.

وی ادامه داد: قرار بود تا 15 تیرماه یعنی 9 روز پیش آب به چشمه علی بازگردد و آبگیری شود ولی متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و ما از طریق میراث فرهنگی درحال پیگیری چرایی این موضوع هستیم.

رییس اداره محیط زیست شهر ری در ادامه گفت: تاجایی که به ما اطلاع داده شده، قرار است که امروز (24 تیرماه) ماه جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل و بررسی شود که چرا چشمه علی هنوز خشک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلاور بزرگ نیا - مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران- نیز در این باره گفته است: هنوز کارشناسان مترو ما را ناامید نکرده اند اما متاسفانه حرفی که زده اند تا امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"چشمه علی" هنوز خشک است

"چشمه علی" هنوز خشک است